Biznes w święta
Święta to czas wzmożonego handlu detalicznego produktami spożywczymi, usługami i tak na prawdę wszystkim innym. To również czas kiedy wysyła się najwięcej kartek, oczywiście świątecznych.
Do wyboru mamy mnóstwo wzorów, gotowych kartek i to na wyciągnięcie ręki; głównie w sklepach internetowych. Warto pomyśleć o stworzeniu własnej kartki świątecznej, jednak wymaga to czasu oraz minimalnych umiejętności manualnych. Co do gotowych wzorów są również sklepy oferujące pełne dostosowanie produktu, więc jest to pewien kompromis.
W encyklopedii o kartce świątecznej
Kartka świąteczna ? okolicznościowa kartka pocztowa, często w formie karnetu, z grafiką lub ilustracją tematycznie nawiązującą do świąt, ich symboli i tradycji.
Wiele z kartek zawiera też gotową treść życzeń świątecznych. Idea kartek świątecznych narodziła się w XX wieku dzięki masowemu rozwojowi poligrafii. W Polsce zwykle są wysyłane z okazji Bożego Narodzenia i Wielkanocy. Mimo rozpowszechnienia poczty elektronicznej, która ograniczyła korzystanie z usług tradycyjnej poczty, kartki świąteczne z życzeniami nadal cieszą się ogromną popularnością. Wiele przedsiębiorstw zamawia własne projekty i wysyła je do klientów.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kartka_świąteczna
Wymyśl swoje własne życzenia
Treść wysyłanych życzeń do najbliższych nie powinna być kalką z innych życzeń publikowanych np. w sieci. Najlepsze i najbardziej wartościowe życzenia to te spersonalizowane i wymyślone z myślą o osobie do której te życzenia wysyłamy. Można posiłkować się gotowcami, ale jak inspirację a nie gotowe rozwiązanie.
Z pewnością takie życzenia na dłużej pozostaną w czyjejś głowie i bardziej go ucieszą niż te z gotowej i wydrukowanej w milionie kopii kartki.