Reklama zewnętrzna , krótka definicja z Wikipedii
Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna
Dobrze wyglądające reklamy mobilne
Osobom zamawiającym wykonanie reklamy mobilnej zależy na tym, aby wyglądały one bardzo atrakcyjnie. Wiedzą bowiem bardzo dobrze, że tylko wówczas sprzedawane przez nich towary będą mogły być naprawdę dobrze sprzedawane. Wobec tego stawiają bardzo duże wymagania osobom wykonującym reklamy mobilne. Tymczasem również osobom zajmującym się projektowaniem reklam mobilnych zależy na tym, aby ich praca znajdowała się na jak najwyższym poziomie. Wobec tego wykonują one nie tylko dobrze wyglądające, ale też po prostu atrakcyjne reklamy mobilne. Takie reklamy powinny być także bardzo przyjemne dla oczu i sprawiać, że będą one na długo pozostawały w pamięci kojarząc się z czymś naprawdę przyjemnym.
Nietypowe przyczepy reklamowe
Nowoczesne przyczepy reklamowe są bardzo często spotykane w polskich miastach. Dzieje się tak dlatego, że osoby wykonujące różnego rodzaju działalność gospodarczą bardzo chętnie wykorzystują właśnie przyczepy reklamowe do zaplanowanych przez siebie kampanii reklamowych.
Takie kampanie są bowiem bardziej skuteczne, a jednocześnie stosunkowo tanie. Poza tym trzeba przyznać, że nowoczesne przyczepy reklamowe mogą być naprawdę bardzo nietypowe a co za tym idzie bardzo skutecznie zwracać uwagę potencjalnych klientów na konkretny produkt sprzedażowy. Niektóre z nich określane są nawet awangardowymi przyczepami mobilnymi, a ich wyposażenie dedykowane jest bardziej wymagającym klientom, którzy bardzo wysoko cenią sobie zagwarantowanie im możliwości przeżywania wysokich wrażeń estetycznych.