Miejsca obsługi klientów firm grzewczych
Obsługa klientów firm grzewczych prowadzona jest na różne sposoby. Oczywiście podstawową formą prowadzenia takiej obsługi jest osobisty kontakt nawiązywany podczas wizyty w konkretnym sklepie. Podczas takiej wizyty można dokładnie wypytać o wszystkie szczegóły montowanego systemu grzewczego. Jednak korzystając z takiej formy kontaktu ze sklepami grzewczymi trzeba dostosować się do godzin ich otwarcia i samych dni tygodnia w których one funkcjonują. Pomiędzy takimi godzinami można korzystać z usług internetowych udostępnianych przez firmy grzewcze, które prowadzą strony internetowe. Zdarza się również, że większe firmy potrafią nawiązywać kontakt telefoniczny z klientem poza godzinami ich pracy.
Niedrogie ogrzewanie
Ogrzewanie w dobrej cenie może być montowane we wszystkich pomieszczeniach mieszkalnych i domowych. Tańsze metody ogrzewania wykorzystywane są również podczas montażu ogrzewania w budynkach gospodarczych oraz w galeriach handlowych i wszelkiego rodzaju innych pomieszczeniach. Wszystko to sprawia, że posiadacze wszelkiego rodzaju budynków mogą je ogrzewać w bardzo oszczędny sposób i nie muszą martwić się o to, że kiedyś braknie im pieniędzy na kupno kolejnych materiałów grzewczych. Na dodatkowe oszczędności grzewcze pozwala fakt, że niektóre piece działają bez przerwy przez wiele godzin, a nawet dni. Nie trzeba na nich podnosić temperatury ani dorzucać nowych materiałów grzewczych pozwalających na przedłużenie okresu grzewczego.
Grzejemy gazem
Od kotła węglowego różni go znacząco charakter opału, co pozwala w większym stopniu dokonać automatyzacji procesu spalania.
Wady i zalety:
konieczność wykonania instalacji CO,
łatwość sterowania,
czyste spaliny,
czysta kotłownia,
wysoka sprawność energetyczna (kotły kondensacyjne),
możliwa współpraca z systemem solarnym (spadek zużycia gazu),
wyższe koszty eksploatacji.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ogrzewanie#Ogrzewanie_spalinowe